3D-modelleerimise baaskoolitus
Eesmärk: Koolituse tulemusel modelleerib ja muudab õppija kolmemõõtmelisi objekte, lisab valgustust ja eriefekte, koostab stseene.
Sihtgrupp: kunsti- ja disainitöötajad, sisekujundajad ja -arhitektid, kes töötavad arhitektuuribüroodes, ehitusfirmades, reklaamagentuurides, sisustuskaubamajades, televisioonis, kes on huvitatud oma teadmiste ja oskuste arendamisest antud valdkonnas ja kelle täiend- ja ümberõpe avardab nende võimalusi tööturul.
Õppe sisu:
- Töö põhimõtted: objektide loomine ja töötlemine, objektide parameetrid. Scene Explorer panel;
- Objektide ühendamine, modifikaatorid Bend, Taper, Stretch;
- Splainide loomine ja töötlemine. Modifikaatorid Extrude, Lathe, Bevel;
- Modifikaatorid Sweep, Bevel Profile;
- Compound Objects. Boolean toimingud. Loft-objektide loomine;
- Töö materjalide ja tekstuuride kaartidega;
- Visualiseerimissüsteemi põhiprintsiibid. Objektide materjalidega töötamise alused;
- MESH (POLY) modelleerimine: modifikaatorid Edit Mesh, Edit Poly;
- Edasijõudnud POLY modelleerimine;
- Füüsiliselt täpne visualiseerimismudel: füüsiliste kaamerate ja fotorealistlike valgusallikate loomine ja seadistamine, säritamise reguleerimine;
- Valgustuse seadistamine sisekujunduse visualiseerimiseks;
- Animatsioon: põhilised objektide ja materjalide animeerimise meetodid;
- Videomaterjali loomine.
Õppe maht ja ülesehitus: Koolituse kogumaht on 80 akadeemilist tundi, millest 60 tundi on auditoorne töö ja 20 tundi iseseisev töö.Õppetöö toimub selleks otstarbeks sobilikes ja tervisekaitse nõuetele vastavates koolitusklassides.
ÕPIVÄLJUNDID: Koolituse lõpuks õppija:
- orienteerub paketi liideses;
- loob ja muudab 3d objekte;
- kujundab keerulisi 3d stseene;
- töötleb ja visualiseerib pilte standardses füüsikaliselt täpses renderdamise süsteemis.